You are currently viewing Ανακοίνωση Κ.Ο.ΔΗ.Π. για αιτήσεις ΕΣΠΑ (voucher) 2024-2025

Ανακοίνωση Κ.Ο.ΔΗ.Π. για αιτήσεις ΕΣΠΑ (voucher) 2024-2025

Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι ξεκίνησαν οι ηλεκτρονικές αιτήσεις για τη χορήγηση voucher 2024-2025 στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΑΑ (https://aitisi24.eetaa.gr/aitisi/landing)

Χρονοδιάγραμμα: Υποβολής αιτήσεων – αποτελεσμάτων – δήλωσης δομής.

1) Υποβολή αιτήσεων στην σελίδα της ΕΕΤΑΑ:

  • ΑΦΜ που λήγουν σε 0, 1, 2 : 11/07/2024 – 14/07/2024
  • ΑΦΜ που λήγουν σε 3, 4, 5  : 15/07/2024 – 17/07/2024
  • ΑΦΜ που λήγουν σε 6, 7, 8, 9 : 18/07/2024 – 20/07/2024
  • Όλα τα ΑΦΜ : 21/07/2024 – 01/08/2024 (ώρα 23.59)
  • Για την εξυπηρέτηση των Αιτούντων και των Φορέων λειτουργεί τηλεφωνικό κέντρο στο  213-1320600 & 210-5214600 και E-mail: helpdesk@eetaa.gr

2) Προσωρινά Αποτελέσματα : 06/08/2024
3) Υποβολή Ενστάσεων : 07/08/2024 – 09/08/2024 (ώρα 23.59)
4) Οριστικά Αποτελέσματα : 14/08/2024
5) Δήλωση δομής (Βρεφονηπιακό σταθμό ή Παιδικό σταθμό ή ΚΔΑΠ ή ΚΔΑΠ ΜΕΑ) στον ΚΟΔΗΠ : 14/08/2024 – 19/08/2024 (ώρα 23.59) *Σε περίπτωση που αλλάξει το χρονοδιάγραμμα η ΕΕΤΑΑ θα τροποποιηθούν και οι ημερομηνίες δήλωσης δομής.

Συγκεκριμένα:
A. Για ηλεκτρονική δήλωση Βρεφονηπιακού ή Παιδικού Σταθμού (μία επιλογή) :
Σε ειδική πλατφόρμα που θα ανοίξει στην ιστοσελίδα του Κοινωνικού Οργανισμού Δήμου Πατρέων (www.kodip.gr), θα πρέπει οι γονείς να δηλώσουν το σταθμό που επιθυμούν:
14/08/2024 – 19/08/2024 (ώρα 23.59)

B. Για δήλωση ΚΔΑΠ ή ΚΔΑΠ ΜΕΑ:
Οι γονείς θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το αντίστοιχο ΚΔΑΠ ή ΚΔΑΠ ΜΕΑ στα παρακάτω τηλέφωνα:
– ΚΔΑΠ Αρκτικού Διαμερίσματος : 2610 425098 (ώρες: 08.00 – 14.00)
– ΚΔΑΠ του ΚΟΔΗΠ – Δροσιάς : 2610 273422 (ώρες: 08.00 – 14.00)
– ΚΔΑΠ ΝΟΤΙΟΥ Διαμερίσματος : 2613 600243 (ώρες: 08.00 – 14.00)
– ΚΔΑΠ Βραχνεΐκων : 2610 671973 (ώρες: 08.00 – 14.00)
– ΚΔΑΠ ΜΕΑ «ΑΜΠΕΤ ΧΑΣΜΑΝ» : 2610 362740 (ώρες: 08.00 – 20.00)
– ΚΔΑΠ ΜΕΑ «ΚΟΜΑΙΘΩ» : 2610 329490 (ώρες: 08.00 – 20.00)

Διαδικασία υπογραφής συμβάσεων:

  1. Οι γονείς θα κληθούν από τον ΚΟΔΗΠ να υπογράψουν την τυποποιημένη σύμβαση
  2. Στη συνέχεια προκειμένου να ενεργοποιηθεί η σύμβαση θα πρέπει σε Ειδική Εφαρμογή στην σελίδα της ΕΕΤΑΑ, να αποδεχθούν τους όρους και να εξουσιοδοτήσουν το Φορέα για τις πληρωμές.
  3. Μετά την ηλεκτρονική αποδοχή – εξουσιοδότηση θα μπορούν να εκτυπώνουν την κάρτα παρουσίας του παιδιού.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ιστοσελίδα του ΚΟΔΗΠ : www.kodip.gr

Εκ του ΚΟΔΗΠ